Training

EFICIENTA IN ACTIVITATEA DE CALL CENTER

EFICIENTA IN ACTIVITATEA DE CALL CENTER

 

DESCRIERE

  • Două zile a cate 4 sesiuni de lucru
  • Număr optim de participanţi: 4-10
  • Programul este orientat pe nevoile din activitatea profesională a participanţilor şi pe oferirea de soluţii concrete pentru rezolvarea acestora 
  • Participanţii vor învăţa prin prezentări, discuţii libere, aplicaţii practice, studii de caz şi jocuri de rol.
  • Atelierele si exercitiile practice detin aproape 70% din structura totala a trainingului. 

 

CUI SE ADRESEAZĂ?

  • Tuturor persoanelor care au contact direct sau rol de interfaţă a firmei cu clienţii şi pacientii prin intermediul telefonului 

 

BENEFICII PENTRU ORGANIZAŢIE

  • Reducerea numarului de reclamatii prin orientarea constienta catre solutionarea problemelor clientilor
  • Participantii vor fi capabili să realizeze o abordare profesională a serviciilor 
  • Orientarea către client determină o imagine excelentă pe piaţă şi, implicit, profit pentru companie 
  • Asumarea responsabilităţii individuale de către fiecare angajat prin conştientizarea rolului important pe care fiecare îl are în dezvoltarea companiei; 
  • Creşterea cifrei de afaceri prin creşterea calităţii serviciilor oferite clienţilor 

 

TEME ABORDATE

  • Brand-ul şi comunicarea de brand prin call center 
  •  - Definirea conceptelor de brand şi customer care 
  •  - Cum putem vinde telefonic imaginea companiei 
  •  - Ce asteptari are clientul de la noi? 
  • Comunicarea telefonica versus comunicarea fata in fata 
  •  - Particularitatile convorbirii telefonice 
  •  - Ascultarea activa 
  •  - Conducerea discutiei si concluzionarea 
  •  - Asertivitate şi customer care 
  •  - Comunicare şi interrelaţionare (marketing personal) 
  •  - Feedback-ul si rolul sau relatia cu clientii 
  • Ingredientele comunicarii telefonice de succes 
  •  - Atitudinea in convorbirea telefonica 
  •  - Importanta limbajului in call center 
  •  - Controlul vocii in call center 
  •  - Instrumente practice de eficientizare a activitatii in call center  
  • Tratarea obiecţiilor şi a reclamaţiilor 
  •  - De ce apar obiecţiile şi reclamaţiile? 
  •  - Cum pot fi solutionate obiectiile? 
  •  - Metode practice de tratare a obiectiilor 
  •  - Focus pe rezolvarea problemelor 
  • Aplanarea si rezolvarea conflictelor prin telefon 
  •  - Tipuri de conflicte potential intalnite 
  •  - Sursele generatoare de conflict 
  •  - Modalităţi de abordare a conflictelor la telefon 
  • Fidelizarea clienţilor 
  •  - Satisfacţia clientului – cum se poate obţine şi cum se poate întreţine
  •  - Ce inseamna servicii excelente? 
  •  - Serviciile post vanzare 

  Programul include un follow-up GRATUIT de 3-4 ore la 2-3 luni dupa incheierea trainingului.

Trebuie sa fi logat pentru a putea solicita informatii suplimentare si inscrieri.


Daca nu ai cont click aici pentru inregisrare.