Training

PRINCIPIILE SI ORGANIZAREA VANZARII

PRINCIPIILE SI ORGANIZAREA VANZARII

 

DESCRIERE

  • Două zile a cate 8 ore/zi organizate sesiuni de lucru a cate 1 ½ ore
  • Număr recomandat de participanţi: 10 - 14 
  • Cursul va urmari sa fundamenteze principalele etape si procese de vanzare in relatia cu clientii (magazine, distribuitori, dealeri) si sa ofere participantilor o perspectiva clara si instrumente practice de eficientizare a activitatii de vanzari pe teren. 

 

CUI SE ADRESEAZĂ?

  • Membrilor echipei de reprezentanţi vânzări, supervisori si manageri de zona cu experienta intre 1-3 ani 

 

BENEFICII PENTRU ORGANIZAŢIE

  • Înţelegerea procesului de vânzare în ansamblu 
  • Creşterea calităţii actului de vânzare 
  • Creşterea cifrei de afaceri prin creşterea vânzărilor 
  • Eficientizarea rutelor si a efortului de vanzare pentru reprezentatii/managerii de vanzari 
  • Compania îşi va putea promova cu mai multă eficienţă imaginea profesională atât către mediul de afaceri şi publicul căruia se adresează, cât şi către actualii şi potenţialii angajaţi. 

 

TEME ABORDATE

  • Rolul reprezentantului de vânzări – generator de business 
  • Planificarea activităţii (prospectarea si calificarea clientilor, elaborare baze de date şi clasificarea ABC a clienţilor, întocmirea planurilor de acţiune, planificarea lunară/saptamanala/zilnica, managementul timpului, managementul clienţilor şi al teritoriului, fişa clientului) 
  • Materiale folosite în promovare şi utilizarea lor 
  • Procesul de vânzare (contact, construirea credibilităţii, nevoile clientului şi modalităţi de descoperire, caracteristici, avantaje şi beneficii ale produselor, prezentarea beneficiilor produselor sau serviciilor, obţinerea angajamentului de cumpărare, programarea vizitei următoare, urmărirea îndeplinirii promisiunilor – follow up)  
  • Vizita de vânzare la client (planificare, paşii vânzării, categorii de clienţi, vanzarea de beneficii – modelul CAB, influenţarea achizitiilor, creşterea vânzărilor specifice, monitorizarea activităţiii concurenţei, etc.) 
  • Activitati conexe si administrative (rapoarte de vanzari, prepararea ofertelor, activitati logistice, livrare si urmarirea livrarilor, monitorizarea contractelor) 
  • Evaluarea şi controlul activităţii (cote de piaţă, indicatori de penetrare a pieţei, evoluţia vânzărilor-trend, dinamica vanzarilor pe client, rapoarte de activitate, respectarea cerinţelor companiei, etc.) 
  • Test de verificare a cunoştinţelor dobândite.

Trebuie sa fi logat pentru a putea solicita informatii suplimentare si inscrieri.


Daca nu ai cont click aici pentru inregisrare.