Training

TEHNICI DE VANZARE SI RELATIONARE CU PACIENTUL

ETAPA 1.  Vanzare si relationare cu pacientul ( 16 ore = 8 sesiuni x 2 ore) in doua zile consecutive 

  • Motivarea cunoasterii procesului de vanzare in farmacie 
  • Rolul comunicării în procesul de interactiune cu pacientul
    • tipuri de communicare: verbală, non-verbală, para-verbala si aplicatii
    • adaptarea comunicarii la stilul pacientului
    • atitudine pozitiva si proactiva 
  • Procesul de vânzare
    • construirea credibilităţii
    • tipologia pacientilor
    • modalitati de abordare a pacientilor
    • nevoile pacientului şi modalităţi de descoperire a acestora
    • caracteristici, avantaje şi beneficii ale produselor (tehnica CAB)
    • prezentarea beneficiilor produselor si serviciilor
    • recomandarea in termeni win-win
    • tratarea obiectiilor si a reclamatiilor (de ce apar si modalitati practice de abordare)
    • obtinerea angajamentului de cumparare
    • legarea vanzarii si recomandarea
    • analiza post-vanzare 
  • Fidelizarea pacientului 
  • Merchandising in farmacie 
  • Activitati administrative si conexe 
  • Clarificarea altor probleme specifice legate de temele discutate 

 

ETAPA 2.  Tehnici de recomandare si reinforcement etapa 1. (4 ore )

  • Nevoile pacientului si solutii pentru acestea 
  • Despre recomandare si relatia pe termen lung cu pacientul 
  • Recomandare din perspectiva performantei farmacistului 

 

MENTIUNI IMPORTANTE 

  • Subiectele propuse pot fi modificate in functie de necesitatile identificate de reprezentantii departamentului HR, ale managementului si in urma analizei necesitatilor de training
  • Toate subiectele abordate sunt prezentate teoretic (30%) si fixate prin  studii de caz, ateliere cu prezentari de grup, simulari de situatii si jocuri de rol (70%)
  • Trainingul are un pronuntat caracter practic, trainerii  avand experienta practica  manageriala si de training in industria farmaceutica
  • Se vor oferi participantilor suporturi de curs  si recomandari concrete de imbunatatire a abilitatilor manageriale
  • Se va face o scurta evaluare a comportamentului  la  training, individuala si de grup, prezentata in scris managementului in cadrul unui Raport de training; acesta va contine si sugestii de imbunatatire a activitatii
  • Sesiunea de reinforcement si follow-up (etapa 2) este oferita GRATUIT
  • Numarul optim de participanti intr-o grupa este de 10-12  persoane
  • La sfarsitul fiecarui training, fiecare participant va avea intocmit un scurt plan de actiune pentru dezvoltarea sa profesionala; acesta poate fi folosit si in cadrul sistemelor de evaluare si dezvoltare profesionala.


Trebuie sa fi logat pentru a putea solicita informatii suplimentare si inscrieri.


Daca nu ai cont click aici pentru inregisrare.